Intoarceti va la versiunea mobila a site ului
Antrenament in circuit Antrenament in circuit. Aici aflati informatii utile despre cum se face antrenamentul in circuit, sali de fitness unde puteti opta pentru antrenament in circuit, preturi. http://www.bucuresti365.ro Antrenament in circuit

Antrenament in circuit


                  Disciplinele sportive  devin din ce in ce mai complexe pe zi ce trece, lucru pozitiv deoarece astfel putem beneficia de tehnici de antrenament tot mai eficiente. Unele ipoteze se confirma in urma studiilor, altele dispar, insa raman tehnici vesnic valabile.

                   Nimeni nu poate contesta faptul ca diminuarea stratului adipos se gaseste intr-o stransa corelatie cu energia consumata prin efort fizic, indiferent daca este vorba despre activitate sportiva sau de alta natura. De asemenea, este evident ca  atunci cand o persoana are mai multa masa musculara, cu atat metabolismul sau va fi mai activ si va consuma mai multa energie atat in timpul efortului, cat si in perioada postefort.

                    In lupta cu kilogramele in plus, este important sa ne folosim toate armele din dotare, sa intensificam efortul fizic, urmarind simultan mentinerea si chiar dezvoltarea masei musculare.Astfel, ne este de mare folos antrenamentul in circuit.

antrenament in circuit - cum se face?

                    Pe aceste principii se bazeaza un antrenament in circuit, o combinatie intre efortul aerob de mare intensitate si exercitiile de forta. Metoda este simpla: repetarea la rand, fara pauza, a unei serii de exercitii, urmate de o perioada de odihna si apoi reluarea intregului program. Este compus din sase pana la douasprezece exercitii, care sunt efectuate una dupa alta, intr-un circuit. La fiecare oprire,  este efectuata doar o singura serie si fiecare oprire se refera la o alta regiune a corpului. De exemplu, intai sunt facute exercitiile pentru muschii pieptului, apoi pentru spate,  alternand cu  grupurile de muschi .Un circuit complet dureaza aproximativ 15 minute si consta in cele 4 exercitii cu greutati + un element cardio.

                     Ganterele trebuie alese astfel incat sa poti face 10-12 repetari. Greutatea difera de la persoana la persoana si se modifica in timp, pe masura ce forta si masa musculara cresc. Nu te ingrijora ca muschii se vor mari atata de mult incat sa devina inestetici, nu este cazul. Circuitele pot fi facute practic oriunde, important este sa existe loc suficient. Este bine sa respecti indicatiile temporale, chiar daca la inceput ti se va parea dificil, caci doar astfel vei obtine intensitatea necesara.
                      Daca este prima data cand faci sport sau a trecut o perioada lunga de timp de la ultimul anternament, indicat este sa efectuezi un control medical in prealabil.
Se recomanda sa se faca exercitii pentru partea superioara a corpului, apoi  imediat pentru  partea inferioara a corpului. Schimbarile rapide si efectuarea rapida a antrenamentului in circuit, produce corpurilor noastre un efect special,  diferit de exercitiile obisnuite, cum ar fi ridicarea greutatilor  in sala de fitness.

ANTRENAMENT aerob

                        Acesta este un antrenament prin care sunt folosite grupe mari de muschi pentru a efectua miscari ritmice, intr-un anumit nivel, care sa ridice frecventa cardiaca si frecventa de respiratie intr-un anumit interval de timp. Prin antrenamentele aerobe, ritmul cardiac este de la 55 pana la 90 la suta din maxim. In acest sens, corpul atinge o stare de echilibru intre miscare si nevoia de oxigen.Exemple pentru antrenamentul aerob:  jogging, canotaj, aerobic, ciclism, drumetii, inot, etc.

                         Exercitiul aerobic ii cere organismului sa utilizeze oxigen pentru a crea energie. Celulele au nevoie de oxigen pentru a mentine functionarea optima a corpului. In timpul exercitiilor aerobice oxigenezi mai mult organismul prin plamani. La randul lor, acestia trimit oxigenul la celule prin sange.

                          Pentru ca plamanii si inima sa aiba o cantitate constanta de oxigen in celule, ele trebuie sa fie in forma foarte buna. Aici intervine exercitiul aerobic. Cand incepi antrenamentul fizic, observi o crestere a frecventei cardiace pentru ca organismul tau se adapteaza la schimbari. Apoi vei vedea ca inima se obisnuieste cu acest ritm si, dupa o vreme, ramane la acelasi nivel in timpul exercitiilor.

ANTRENAMENT de forta

                        Tuturor ne place sa admiram corpul masculin sau cel feminin, cu muschii frumos definiti si sculptati. In scopul de a realiza acest lucru este necesar un antrenament pentru forta. Planul antrenamentului pentru forta este diferit de cel al antrenamentului al carui scop este cresterea masei musculare, de multe ori aceste tehnici se combina.
                        Cresterea masei musculare apare ca rezultatul al antrenamentului, iar forta musculara apare ca o componenta care se dezvolta in timpul antrenamentului.
                         Putem mentiona:
- Exersarea corpului in totalitate, in acest caz se folosesc grupele musculare mari. Corpul lucreaza ca un intreg, iar pentru asta, trebuie sa fie tratat in acest mod.
- Push-pull antrenament - in acest tip de antrenament puterea grupei musculare se imparte intre muschii care trag si cei ce imping.

ANTRENAMENT in circuit - preturi

                      Preturile variaza de la 80 de lei pentru 8 sedinte, peste 90 de lei, pentru 12 sedinte, si 100 de lei pentru 20 de sedinte, pentru o perioada de o luna.

                       Preturile sunt prezentate cu titlu informativ. Pentru informatii legate de preturi si antrenamente, va sugeram sa contactati salile de fitness de mai jos

 


Autor:
Daca v-a placut sustineti-ne pe:

Aici gasiti sali de fitness unde puteti practica antrenament in circuit

Antrenament in circuit :
Impresiile, parerile si intrebarile dvs legate de Antrenament in circuit
Scrie comentariu:

Subiecte din categorie: