Intoarceti va la versiunea mobila a site ului
Exercitii pentru abdomen Exercitii pentru abdomen. Aici gasiti informatii si recomandari cu privire la exercitiile pentru abdomen, sali de fitness unde puteti practica exercitii pentru abdomen. http://www.bucuresti365.ro Exercitii pentru abdomen

Exercitii pentru abdomen


         In nici o parte a corpului nostru, depozitul de grasime nu este atat de periculos pentru sanatate ca in zona abdomenului. Dupa o zi petrecuta la birou, stand in fata calculatorului sau al televizorului, alaturi de  un pahar de bere si o punga de chipsi, vedem cum abdomenul nostru nu mai este plat ci incepe sa depoziteze grasime.

abdomenul plat

            Scopul unei diete este de obicei obtinerea unui stomac plat, muschi ai abdomenului puternici si o piele tonifiata si elastica. In mod ideal, abdomenul ar trebui sa arate la fel atunci cand stai in picioare precum atunci cand esti culcat pe spate.
Cu totii stim ca un stomac proeminent nu e deloc atractiv, insa ceea ce multora le scapa din vedere este faptul ca grasimea abdominala in exces este un factor de risc periculos pentru sanatatea noastra.
            Pentru a obtineun abdomen plat, trebuie sa ne concentram la arderea grasimilor, doar asa muschii abdominali vor iesi la suprafata. Prima si cea mai importanta parte pentru realizarea acestui obiectiv este dieta. Trebuie eliminate zaharul, sarea, sucurile si carbohidratii trebuie inlocuite cu fructe si legume.

            Pentru arderea grasimilor in baza abdominala trebuie practicate, de cateva ori pe saptamana, exercitii pentru abdomen. Atunci cand muschii abdominali sunt mai puternici, cu ajutorul unor exercitii grasimea se va transforma in energie.
            Cand este vorba despre arderea grasimilor depuse pe abdomen, se recomanda plimbare rapida sau jogging, aerobic, mersul sau alergatul pe banda.

exercitii pentru ABDOMEN - barbati

              Exista mai multe programe de fitness care sunt concepute de experti, asa ca, daca urmariti regulile veti obtine rezultate relativ rapid.

               Unul din cele mai bune exercitii este urmatorul:
Aseaza-te pe sol cu bratele in dreptul tamplelor. Apropie genunchii de piept indoindu-i la 45 de grade. Contracta abdomenul pentru ridicarea bazinului de pe sol, ca si cand ai vrea sa atingi tavanul cu picioarele. Coboara lent pana in pozitia de start.
Acest exercitiu trebuie repetat de 10 ori. Exercitiile pentru abdomen pot fi facute de 6 ori pe saptamana dar nu mai putin de 3 ori.

EXERCITII PENTRU ABDOMEN - femei

                 Dintr-un motiv sau altul, atunci cand aud de abdomene, cei mai multi dintre noi dau inapoi preferand sa faca orice alt exercitiu pentru a obtine un abdomen ferm, puternic. Unul dintre motive ar fi acela ca nu stiu cum sa faca  abdomenele in mod corect si, executandu-le gresit, nu reusesc decat sa se chinuie… degeaba.
                In primul rand, trebuie sa acorzi o mare atentie modului in care respiri si pozitiei corpului tau inainte de a face primele abdomene. Intinde-te pe spate pe podea cu genunchii indoiti, la distanta aproximativ egala cu cea dintre umeri. Talpile trebuie sa se afle in contact complet cu solul, nu sprijini picioarele in calcaie! Mentine talpile in intregime pe podea pe toata durata exercitiului.Partea inferioara a spatelui trebuie sa fie presata pe podea, iar abdomenul incordat. Aseaza bratele in forma de “X” la piept sau adu palmele in dreptul cefei, depinde cum iti este mai usor.

EXERCITII PENTRU ABDOMEN - exemple

           Incordeaza muschii abdominali si impinge trunchiul in sus, pana cand umarul ajunge exact deasupra cotului, iar tu te sprijini doar pe partea laterala a talpiide podea. Picioarele trebuie sa ramana apropiate, unul peste celalat, iar corpul sarealizeze o linie dreapta: talpa, genunchi, saolduri, umeri, cap. Mentine pozitia 10 secunde, dar nu uita sa respiri.  Relaxeaza-te, sprijinindu-te pe solduri. Repeta de cateva ori, apoi schimba pozitia pentru a lucra cealalta parte a corpului.

             Ridicari de picioare pe banca declinata. Este o miscare intermediara intre ridicarile de picioare din atarnat si cele facute pe sol (de catre incepatori). Acest exercitiu te va ajuta sa progresezi de la planul orizontal la cel vertical.

EXERCITII PENTRU ABDOMEN - preturi

                Pentru un abdomen plat si frumos definit, trebuie sa frecventati sala de fitness de cateva ori pe saptamana. Abonamentul lunar la sala de fitness costa de la 100 lei  pana la 150 de lei.

                 Preturile sunt aproximative. Pentru preturi exacte, va rugam sa va adresati salilor de fitness de mai jos.


Autor:
Daca v-a placut sustineti-ne pe:

Aici gasiti sali de fitness unde puteti practica exercitii pentru abdomen

Exercitii pentru abdomen :
Impresiile, parerile si intrebarile dvs legate de Exercitii pentru abdomen
Scrie comentariu:

Subiecte din categorie: